No no, jo soc de l'organitzacio, pero trobaras mes info a l'enllaç del FB
Copio i enganxo de l'event:
A partir de les 23h podreu escoltar música rock-punk-heavy dels nostres punxadiscs i tot seguit podreu gaudir de l'actuació de La Banda de l'Agonia http://www.myspace.com/labandadelagonia .
DJ PALETj de Girona ciutat basat en una selecció del millor rock´n’roll tant ...clàssic com contemporani, nacional o internacional i promocionant les bandes de la ciutat i província. Els estils que es toquen són el rock clàssic com Elvis Presley, Johnny Cash o Chuck Berry; Surf com Lively Ones, T...iky Phantoms o Los Coronas; Hard Rock com AC/DC, Motorhead, Airbourne, Skid Row, Motley Crue o Rose Tattoo; Grunge com Nirvana o Guns’n’Roses; Rock Ibèric com la Banda Trapera del Río, Siniestro Total o Cancerberos; Streetpunk com Perkele, Suburban Rebels, Cock Sparrer o Cockney Rejects; Punk Ibèric com La @>--;--@>--;--@>--;--@>--;--@>--;-- Records o Eskorbuto i grups provincials com els mítics Tit’Suckers, Sota Pressió, Kontroversia, The Row, Expectativa Zero o Milenrama.
Ah, i birra a €
Doncs, els que hi poguem anar. A les 18:30 al König. Sí?
Pero al final on es va, a l'Escala o a BCN?
Va, jo us confirmo més tard, però a aquesta hora potser em ve un pél just i si puc, em reuniria amb vos allà on sigueu més tard... però us confirmo després!![]()
Nanuss! En principi no m'espereu al könig, que m'ha sorgit un petit imprevist. Si acabo a una hora decent, pujo a Granollers, ja us trucaria perquè m'expliqueu a on sou!
Apa, salut!
A viam, fa dies que no quedem TOTS els de Girona, i molaria fer una mica més de pinya, no?
Així doncs, i si de pas treiem algun profit, ens plantegem de quedar un dia per fer sopar i copeta?
Realment tot això faig perquè em pica la curiositat de sortir amb tots vosaltres a l'hora. Som força diferents tant amb els Minis com entre nosaltres, però com em caieu bé, doncs em ve molt de gust això que us proposo.
Què us sembla?
![]()